REGLER OG VILKÅR VED KØB AF PAKKEREJSER:

Her kan du læse de gældende regler og vilkår for køb af pakkerejser på https://lfcrejser.dk, disse regler er omfattet af Lov om Pakkerejser nr. 472 af 30. juni 1993.

1. REJSEGARANTIFONDEN:
LFCRejser er medlem af Rejsegarantifonten med medlemsnummer 2913.

2. FORTRYDELSESRET:
Der er ingen fortrydelsesret jævnfør forbrugeraftalelovens §9, stk. 2 nr. 2.

3. BETALING:
Du kan betale med Visa, MasterCard eller Visa/Dankort via hjemmesiden. Hvis vi kontaktes før bestillingen kan der ligeledes betales via faktura med bankoverførsel, skulle dette være at foretrække. Rejsens fulde beløb skal betales på bestillingstidspunktet og den kan ikke deles op i mindre ratebetalinger, da vi altid betaler vores leverandører ved bookingen af jeres billetter og hotel.

4. ENDELIG BEKRÆFTELSE AF BESTILLING:
Kort efter bestilling af pakkerejsen på hjemmesiden vil du modtage en mail med en autogeneret bestillingsbekræftelse. Herefter vil du maksimalt 24 timer efter bookingen modtage den endelige bookingbekræftelse i en mail, indeholdende alle nødvendige detaljer omkring købet. Vi tager forbehold for udsolgte billetter eller fuldt bookede hoteller, hvorfor vi forbeholder os retten til indenfor 24 timer at annullere bookingen eller foreslå ændringer i denne, hvilket kan resultere i en højere, lavere eller samme pris pr. person.

5. ÆNDRINGER I BOOKING:
En pakkerejse købt gennem os vil bestå af to elementer: Billetter og hotelovernatninger. Ændringer i eller afbestilling af billetter er ikke muligt. Hotelovernatningerne kan som udgangspunkt godt ændres hvis dette ønskes, dog kan det være forbundet med ekstraomkostninger. Eventuelle ekstraomkostninger vil skulle betales inden ændringen effektueres og en ny bookingbekræftelse sendes. Vi forbeholder os retten til at afvise ændringer i hotelovernatningerne. Det vil i de fleste tilfælde være muligt at overdrage pakkerejsen til andre ved at ændre navnene på billetterne samt hotelbookingen, dette vil dog oftest være forbundet med et mindre gebyr.

6. HVIS SPILLEDATOEN ÆNDRES:
En pakkerejse til en fodboldkamp, hvor der er billetter inkluderet, vil altid være gældende til det pågældende event. Bliver spillerdatoen ændret vil hele pakkerejsen automatisk følge med og hotelovernatningerne dermed også flyttes, så jeres billetter og overnatninger er gældende til den nye spilledato. Pakkerejsen er dermed gældende til den bestemte kamp der er bestilt til og ikke den specifikke periode, hvorfor ændringer heri kan forekomme. Ændringer heri vil aldrig medføre en merpris for kunden.

Det er kundens ansvar at holde sig opdateret på de fastlagte spilledatoer og kick-off tidspunkter. Vi forsøger altid at oplyse om dette på bestillingssiderne, samt at holde kunder opdateret efter køb. Vi kan dog ikke holdes ansvarlige for tastefejl eller manglende opdateringer til kunden.

7. BILLETLEVERING:
Vi har flere muligheder i forbindelse med leveringen af billetterne, og oftest med muligheden for at være fleksible i forhold til kundens ønsker. Bestilles der alm. billetter, så vil disse som udgangspunkt skulle afhentes på Restaurant Yee Rah i centrum af Liverpool på kampdagen, i nogle tilfælde kan vi også arrangere levering til jeres hotel og skulle I først ankomme sent på kampdagen, så arrangerer vi at I kan afhente dem på en lokation tæt ved Anfield.
Bestilles der hospitality billetter vil de enten blive sendt pr. mail som E-Tickets eller blive leveret til jeres hotel i Liverpool. Leveringsmetoden afhænger af det hvilken type hospitality billet der er købt.

8. SIDDEPLADSER PÅ STADION:
Der gælder forskellige regler for antallet af siddepladser sammen, afhængig af om I bestiller alm. billetter eller hospitality billetter. Bestilles der alm. billetter så garanterer vi op til 4 pladser ved siden af hinanden, med mindre andet er angivet ved bestillingen. Bestilles der hospitality billetter garanterer vi altid at alle sidder ved siden af hinanden, uanset antal.

Ved bestilling af alm. billetter gør vi opmærksomme på, at pladserne kan være blevet opgraderet ved den endelige modtagelse af billetterne. Eksempelvis kan Anfield Road End billetter blive opgraderet til én af de tre andre tribuner. Langside pladser vil aldrig blive opgraderet til kortside pladser, ligesom at bestiller hvor man sidder på The Kop ikke kan blive opgraderet til andre pladser.

Ved bestilling af hospitality billetter, kan der i meget sjældne tilfælde komme ændring af hvor førkamps-arrangementet bliver afholdt. Dette kan være tilfældet hvis kampdatoen bliver ændret og afholdelsesstedet er booket til andet arrangement på den nye dato. Dette kan eksempelvis være ISLA Gladstone der bliver ændret til Aintree Racecourse, Crown Plaza der bliver ændret til Titanic Hotel eller lignende.

9. OPFØRSEL PÅ STADION OG/ELLER TIL HOSPITALITY ARRANGEMENTER:
Vi kan ikke holdes ansvarlige for køber og de medrejsendes opførsel. Bliver det gældende stadion- eller hospitalityreglement ikke overholdt er det udelukkende kundens ansvar, hvis der eksempelvis bliver nægtet adgang til stadion eller arrangementet pga. utilstrækkelig opførsel, for høj promille, ikke overholdt dresscode (herunder at bære udeholdets merchandise) eller lignende.

10. HOTELINFORMATION:
Efter bestilling af pakkerejsen modtager I alle nødvendige informationer omkring rejsen, heriblandt information omkring jeres hotelvalg, antallet af overnatninger, check-in og check-ud tidspunkter, samt et bookingbekræftelsesnummer og yderligere relevant information. Når I ankommer til hotellet skal I blot oplyse jeres navn i receptionen samt fremvise bookingbekræftelsesnummeret hvorefter I vil blive checket ind.

11. OVERHOLDELSE AF HOTELLETS REGLEMENT:
Det er kundens ansvar at leve op til hotellets gældende reglement. Vi kan ikke holdes ansvarlige hvis kundens opførsel medfører meromkostninger forbundet med overnatningerne eller øvrige konsekvenser af ikke at overholde gældende regler og standarder på hotellet.

12. OPLYSNINGER VED BESTILLING:
Det er meget vigtigt at alle oplysninger ved bestillingen af rejsen er identiske med dem som står i passet. Derudover er det vigtigt at passet er gyldigt i minimum yderligere 6 måneder på afrejsetidspunktet. Det er den rejsendes ansvar at oplysningerne sendt til os er korrekte og vi kan ikke holdes ansvarlige for fejl eller mangler i oplysningerne, som måtte resultere i problemer med billetter eller hotelovernatninger.

13. REJSEFORSIKRING:
Det er den rejsendes eget ansvar at have gyldig rejse- og ulykkesforsikring, som dækker eventuelle omkostninger ved sygdom, hospitalsindlæggelse, hjemtransport, bagage, ulykke eller andre problemstillinger der måtte opstå under rejsen. Har den rejsende ikke en gyldig rejse- og ulykkesforsikring er den rejsende selv ansvarlig for at afholde alle omkostningerne forbundet med ovenstående.

14. AFLYSNING AF EVENT:
Aflyses en kamp helt vil du være berettiget til fuld refundering ved køb af en pakkerejse. Skulle dette ske under rejsen vil kun billetten til eventet blive refunderet, da hotelovernatningerne i så fald allerede vil være benyttet.

Har du kun købt billetter, vil det i første omgang afhænge af de vilkår vi stilles i udsigt af klubber, partnere, leverandører m.m., men som udgangspunkt vil billetten ved aflysning blive byttet til en tilsvarende kamp næste sæson eller et tilgodebevis.

15. KONTAKT OS:
Skulle der være spørgsmål til ovenstående eller uklarheder omkring hvordan reglerne helt præcist er i et givent scenarie, så tøv ikke med at tage fat i os på kontakt@lfcrejser.dk eller ved at udfylde formularen lige her.