Læs venligst vores FAQ før du sender os en besked – det kan være du finder svaret her.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL (FAQ)

Hvordan får jeg billetterne?

Det forventes for fremtiden, at klart størstedelen af alle billetter bliver leveret elektronisk i ugen op til kampen. Elektronisk levering af billetterne kan både være i form af E-Tickets der kan printes ud eller mobil-billetter som vil være i en app på jeres telefon. I nogle få tilfælde vil billetterne blive leveret som “gammeldags” papirbilletter, dette vil i så fald ske til jeres hotel, hvor de så ligger klar til jer i receptionen ved check-in.

Kan jeg nøjes med kun at købe billetter?

Vi kan desværre ikke tilbyde, at I kun køber billetterne til kampene. Det betyder, at vi som minimum skal kombinere jeres fodboldbilletter med én overnatning.

Kommer vi til at sidde sammen på Anfield?

Hvis I bestiller hospitality billetter kommer I altid til at sidde sammen, uanset antal. Bestiller i sæsonkort, så garanterer vi pladser sammen for op til 4 personer. Det betyder, at er I 5 der skal afsted og ønsker i ikke hospitality billetter, så vil I komme til at sidde 3+2 så tæt på hinanden som muligt.

Skal jeg betale det fulde beløb med det samme?

Ja. Bestillinger gennem os skal betales fuldt ud ved booking. Dette skyldes, at vi ligeledes betaler for billetterne og vores hotelpartnere ved booking.

Hvorfor kan man kun bestille til 4 personer?

Det er kun via hjemmesiden, at man kan bestille op til 4 personer. Kontakter du os før bestilling, så kan vi tilbyde rejser – og billetter med siddepladser sammen -for meget større grupper. Vi tilbyder dog ikke nogen grupperabatter.

Kan jeg tilkøbe flybilletter?

Vi tilbyder desværre ikke muligheden for tilkøb af flybilletter. Skulle du ønske hjælp til at finde den løsning der passer bedst til dig, så tag endeligt fat i os og så hjælper vi glædeligt.

Er det samme pris for børn?

Ja. Der er samme pris for alle uanset alder.

Send os en besked - vi svarer hurtigt!